Nieuwe Branding voor de TOP 50 Vrouwen Leiden

-

Leestijd:

Begin 2024 hebben we met trots de nieuwe branding van Top 50 Vrouwen Leiden gepresenteerd. Deze vernieuwing staat symbool voor onze toewijding aan diversiteit, verbinding en vrouwelijk leiderschap.

Onze werkgroep, bestaande uit Debbie Helaha, Nelly Brands, Conny Broeyer en Marta Klement van de lichting 2022/2023, heeft nauw samengewerkt om dit project tot een succes te maken. Marta Klement, merkstrateeg, consultant en trainer, en de oprichter van OnBrand®, leidde het strategieproces en ontwierp onze nieuwe visuele identiteit. Marta is ook de auteur van het boek ‘Werk aan je Merk: De On Brand® Methode’.

Ons nieuwe logo is geïnspireerd door de granaatappel, een eeuwenoud symbool voor vruchtbaarheid, geluk, vrouwelijkheid en diversiteit. Elke pit vertegenwoordigt een individueel lid van onze gemeenschap, uniek maar verbonden met het geheel. Marianne van Velzen, Stadsdichter van Leiden van 2018 tot 2021, schreef een prachtig gedicht 'Verbindende Granaten' dat voor het eerst werd voorgedragen tijdens onze interne presentatie.

De eerste concepten van de nieuwe branding werden gepresenteerd op 2 februari bij COC Leiden en werden met groot enthousiasme ontvangen. Tijdens deze bijeenkomst werd ook voor het eerst het gedicht van Marianne voorgedragen en proostten we met granaatappelsap.

De strategie achter onze nieuwe branding richt zich op het verenigen van vrouwen, het bevorderen van sisterhood, elkaar steunen en gezamenlijk promoten van successen en capaciteiten. Wij bieden een platform voor kennisuitwisseling, het organiseren van evenementen en het delen van ervaringen. Onze kernwaarden zijn gelijkwaardigheid, sisterhood, respect, hulpvaardigheid en verbinding.

Met deze nieuwe visuele identiteit markeren we een nieuw hoofdstuk in onze missie om vrouwen overal te inspireren, te verbinden en te ondersteunen. We kijken uit naar een toekomst vol groei en positieve verandering.